برچسب متال

نمایش دادن همه 11 نتیجه

خرید برچسب متال

برچسب متال از مقاوم ترین لیبل موجود در بازار می باشد که دارای ساختاری از آلیاژ آلومینیوم است و در انواع و سایز های مختلف تولید می گردد.

لیبل متال قابلیت تحمل دمای منفی 40 درجه سانتی گراد در محیط سرد، و مثبت 220 درجه سانتی گراد در محیط گرم را داراست و قابل استفاده در صنایع مختلف اعم از خودرو، مبل و صندلی، آزمایشگاه، تجهیزات پزشکی، لوازم خانگی، شیمیایی و قطعات الکتریکی و… می باشد که قابلیت چسبندگی بالایی دارد و بدلیل دارا بودن همین مشخصه و ویژگی های منحصر بفرد دیگر، یکی از بهترین برچسب موجود در بازار شناخته شده است.

برچسب متال در برابر دما و انواع حلال ها از مقاومت بالایی برخوردار است و با داشتن کیفیت چاپ عالی یکی از پرطرافدار ترین برچسب ها شناخته می شود. لیبل متال در رنگ نقره ای مات تولید و توزیع می شود و برای چاپ بر روی این برچسب ها باید از پرینتر های مخصوص چاپ لیبل استفاده کرد و ریبون استفاده شده برای برچسب متال باید ریبون رزین و سوپر رزین باشد.

برچسب متال مشخصات فنی اطلاعات را نشان می دهد و از ماندگاری و دوام بالایی برخوردار است و به صورت تک ردیفه و چند ردیفه در بازار توزیع می گردد.
لیبل متال ساختار زیره، چسب و رویه دارد که زیره معمولاً از جنس کاغذ، پلی استر یا استرو پلی پروپیلنت ساخته شده است و چسب های بکار رفته در این لیبل از چسب هاتملت ( مناسب دمای محیطی معمولی و دمای بسیار بالا) و آکرونال ( مناسب دمای پایین ) می باشد. ضخامت این نوع لیبل ها 80 میکرونی است.
لیبل متال قابل استفاده برای انواع سطوح است و بدلیل خاصیت چسبندگی زیاد تقریباً جدا کردن آن غیر ممکن است و همین ویژگی باعث متمایز شدن این لیبل از دیگر لیبل های موجود می شود. مقاومت در برابر پارگی و خش و عوامل کشسانی و همچنین تابش نور خورشید، استقامت در برابر آب و رطوبت و انواع حلال ها از دیگر ویژگی های ممتاز این برچسب معرفی می شود.

برچسب متال ( Matte Label )، یک برچسب ماندگار و مقاوم برای شماست که علاوه بر کیفیت چاپ فوق العاده، دارای خصوصیات و ویژگی های منحصربفرد دیگری نیز است. 

برچسب متال در برابر کشیدگی و پارگی مقاوم و در مقابل انواع حلال ها از جمله الکل، هگزان، بنزین و دیگر مواد شوینده و شیمیایی، آسیبی نمی بیند.

انواع لیبل متال

لیبل متال یک برچسب پشت چسبدار نقره ای رنگ در ابعاد و اندازه های مختلف است که در بالا برای شما ارائه داده شده است. این لیبل ها به شکل تک ردیفه و دو ردیفه و سه ردیفه و … در تعداد مختلف متغیر هستند که در این صفحه مشاهده می نمایید.

کاربرد برچسب متال را باید برای صنایع خودرو سازی، شیمیایی، لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری و … عنوان نمود.

چسبندگی این لیبل ها به حدی بالاست که با قرار دادن بر روی سطوح و گذشت زمان، امکان جدا کردن شان از روی سطح غیر قابل انجام است.

قیمت لیبل متالایز

قیمت لیبل متالایز به نسب برچسب کاغذی و لیبل pvc گران تر و به نسبت لیبل اموال نیز ارزان تر است. در واقع بالا بودن قیمت برچسب متال به دلیل افزایش ماندگاری و دوام آن بوده که قیمت اش را توجیه می کند.

قیمت لیبل نقره‌ای متال بسته به ابعاد آن و تعداد در هر رول متغیر می شود که به منظور استعلام قیمت برچسب متال می توانید از فروشگاه آنلاین لیبل لند اقدام نمایید.

لیبل لند ارائه دهنده انواع لیبل متال با بهترین کیفیت و قیمت است که به منظور خرید و سفارش این محصولات می توانید با استفاده از شماره های درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید.