قوانین و مقررات لیبل لند

Rate this page

لیبل لند با ارائه خدماتی نظیر ثبت نام در سایت، ثبت نظرات مشتریان و مرجوعی کالا، در تلاش است که بتواند نظریه مثبت مشتریان خود را بدست آورد و با رعایت اصل مشتری مداری، وفاداری خود را به مخاطبان ثابت کند.

کلیه فعالیت هایی که در این وب سایت انجام می شود قانونی بوده و مبتنی بر قوانین تجارت بین المللی می باشد. بنابراین می تواند تضمینی برای اعتماد مشتریان باشد. برای خرید لیبل و ریبون از لیبل لند، ابتدا باید نام و نام خانوادگی کاربر، آدرس، شماره تلفن و ایمیل وارد شود تا ثبت سفارش صورت گیرد سپس کاربر می تواند برای پرداخت فاکتور با استفاده از کارت های عضو شتاب مبلغ را پرداخت نماید و یا پس از دریافت کالا مبلغ را بپردازد البته این مورد فقط برای مشتریانی که در تهران هستند، قابل انجام است و برای مشتریان شهرستانی، چون ارسال محصولات از طریق پست، تیباکس، باربری و یا سایر روش های حمل و نقل صورت می گیرد، بنابراین پرداخت در محل امکان پذیر نخواهد بود.

مشتریان می توانند قبل از اقدام به خرید با کارشناسان و مشاوران ما در لیبل لند در ارتباط باشند. جهت ارتباط با ما با شماره تلفن های های 02166055298 و 02166086997 و 02144870324 در تماس باشید همچنین کارشناسان ما با شماره تماس های 09128008209 و 09126236126 در ایام تعطیل آماده پاسخگویی به مشتریان خواهند بود. همچنین می توانید انتقادات و پیشنهادات خود را به ایمیل info@allscale.co  ارسال نمایید تا از نظرات شما استقبال نماییم .

لیبل لند اطلاعات شخصی کابران را کاملا محرمانه میداند لذا در قبال فاش شدن این اطلاعات و سوء استفاده از آن هیچ مسئولیتی را نمی پذیرد و مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی ناشی از عدم رعایت موارد ذکر شده بر عهده کاربر می باشد .

تمامی محصولاتی که در این وب سایت به فروش می رسند دارای کیفیت هستند و لیبل لند این کیفیت را تضمین می کند بنابراین اگر به هر دلیل محصول خریداری شده دارای مشکل بود و مطابق با عکس و یا مشخصات ذکر شده در سایت نبود، امکان تعویض و یا مرجوعی کالا فقط در همان روز پس از تحویل کالا فراهم است.

لیبل لند تمامی اصول و قوانین را رعایت کرده و حامی حقوق مصرف کننده است و کاربر نیز با رعایت قوانین مربوط به خود، یک فضای مناسب برای خرید و فروش قانونی فراهم می گردد.

تعریف کاربرد یا خریدار: کاربر یا مشتری به شخصی گفته می شود که اطلاعات صحیح و درست را در قسمت عضویت سایت وارد می کند و با اطلاعات وارد شده اقدام به خرید می نماید.

حفظ حریم شخصی کاربر یا مشتری :

لیبل لند اطلاعات ثبت شده توسط کاربر را تا حد توان حفظ می کند و متعهد است که این اطلاعات باید محرمانه باقی بمانند و برای این کار از به روز ترین تکنولوژی ها استفاده می کند.

ثبت سفارش و ارسال کالا :

روزهای کاری ما 6 روز در هفته است و روزهای تعطیل مطابق با تقویم جمهوری اسلامی ایران روز غیر کاری محسوب می شود.

ارسال در تهران به محض ثبت سفارش، به مدت کمتر از 24 ساعت انجام می شود و در خارج از تهران در مدت زمان 1 الی 3 روز تحویل باربری ، ترمینال ، تیپاکس و یا هر وسیله ی نقلیه که توسط کاربر انتخاب شده است می گردد.

خسارت در صورت حمل و نقل :

تمامی محصولات ارسال شده توسط لیبل لند در بسته بندی های مخصوص با کمترین امکان آسیب در باربری به سراسر ایران ارسال می شود، در صورت بروز مشکل توسط شرکت حمل و نقل، به عهده ی خود شرکت حمل و نقل است که دارای بیمه کالا جهت ارسال با سلامت کامل می باشد.

در صورت بروز هرگونه سوال و ابهام با ما در ارتباط باشید :
دفتر مرکزی : 02166055298
دفتر غرب : 02144870324
کارشناسان : 09128008209 – 09126236126
آدرس :  میدان تیموری، به طرف مترو دانشگاه شریف، ساختمان یاس، پلاک 116، طبقه 3، واحد 10