برچسب امنیتی

برچسب گچی یا خرد شونده چیست؟

5/5 - (1 امتیاز)

در مقاله برچسب گچی یا خرد شونده چیست؟ در نظر داشته ایم تا به بررسی دقیق این لیبل و همچنین کاربرد و قابلیت های آن بپردازیم. پس همراه ما باشید.

برچسب گچی یا خرد شونده نوعی لیبل با چسبندگی فوق العاده است طوریکه که از روی سطوح قابل کندن نخواهد بود و در صورت ادامه دادن به کندن اش به صورت تکه تکه و یا خرد شده جدا می شود. لیبل امنیتی، لیبل اموال، لیبل گچی و لیبل تخم مرغی از نام هایی ست که بر روی این لیبل اطلاق کرده اند. در واقع شما لیبل خرد شونده را نمی توانید از روی یک سطح کنده و بر روی سطح دیگر قرار دهید.

قدرت خرد شوندگی بسیار بالای این لیبل دلیل بر مخدوش شدن اش پس از جدا کردن لیبل بوده است. لیبل گچی و یا خرد شونده در برابر نور خورشید و گرما مقاومت خوبی دارد. این برچسب اموال در رنگ سفید مات و از جنس گچ یا آهک مانند ساخته می شود.

کاربرد استفاده لیبل خرد شونده یا گچی

همانطور که اشاره نمودیم این لیبل یک برچسب خرد شونده و با خاصیت غیر قابل جدا شدن از سطوح می باشد و همین ویژگی منحصربفرد آن باعث شده تا در دسته لیبل های امنیتی عالی قرار بگیرد.

عمده مصرف این لیبل برای مصارف قطعات خودروسازی، صنایع الکترونیکی، اموال گردانی و امنیتی ست. شما از لیبل برچسب گچی برای پلمپ محصولات یا گارانتی آنها می توانید بهره ببرید. جدا شدنشان به شکل خرد شده از روی سطح کاربری برچسب را برای مصارف بسته بندی دو چندان می سازد.

در واقع با استفاده کردن از لیبل اموال امکان کلاه برداری، دست کاری و یا تقلب وجود ندارد. این لیبل تخم مرغی به دلیل چسبندگی بسیار بالا و جدا شدن به شکل خرد شده شما را متوجه دستکاری شدن بسته بندی و باطل شدن آن می سازد چرا که امکان کنده شدن و نصب مجدد در محل را ندارد. از این رو برچسب گچی مورد توجه صنعتگران و کارخانجات بسته بندی قرار گرفته است که می توانند به درج اطلاعاتی در جهت اصالت کالا اعم از نام محصول، کد محصول، تاریخ تولید، تاریخ واردات و … بپردازند.

تولید این لیبل در ابعاد کوچک، استفاده کردن اش را نیز برای تولیدات قطعات کامپیوتر و لوازم جانبی نیز افزایش می دهد.

چاپ بارکد بر روی برچسب خرد شونده کاربری لیبل اموال را برای سازمان‌ و ارگان های خصوصی یا دولتی افزایش می دهد. خواندن بارکد به وسیله بارکد خوان اطلاعات و گزارش کاملی از موجودی شرکت را در اختیار شما قرار می دهد. قابل توجه بوده این لیبل به عنوان برچسب گارانتی و برچسبی برای پلمپ نامه های محرمانه نیز کاربردی است.

این لیبل با خاصیت چسبندگی زیاد، مقاومت بالا در برابر گرما و سرما و رطوبت و خاصیت خرد شوندگی زیاد بر روی تمامی سطوح قابل چسبیدن می باشد.

لیبل اموال

مشخصات و مزیت های برچسب گچی یا خرد شونده

از قابلیت های جذاب لیبل اموال، چسبندگی اش بر روی تمامی سطوح است. قدرت چسبندگی بالا لیبل ویژگی منحصربفرد در محصول تعریف می شود که کاربری آن را افزایش می دهد. امنیت بالای آن هم محبوبیت این لیبل گچی را افزایش داده طوریکه امکان آسیب رساندن و یا دست کاری کردن را برای افراد سودجو و یا متقلب به حد قابل توجهی کاهش داده است. با خرید این لیبل امنیت بسته بندی کالاهای خود را تضمین نمایید.

مقاومت این برچسب را باید در برابر صدماتی هم که ممکن است در حین جابجایی وارد شود، قابل قبول توصیف نمود.

این لیبل ها قابلیت سفارش در شکل مستطیلی و یا دایره ای را دارا هستند و این امکان را دارند تا بر روی آن ها در جهت زیبایی و دوام بیشتر سلفون کشید و حتی بارکد را ثبت نمود.

برای چاپ بر روی برچسب گچی نیاز به ریبون رزین و ریبون سوپر رزین است که البته ابعاد این ریبون ها هم بر اساس سایز لیبل تعیین می شود. در واقع چاپ با این ریبون ها از شفافیت و ماندگاری بالایی برخوردار است. در بررسی کلی تر لیبل اموال از چسبندگی بالا، مقاومت عالی در برابر شرایط محیطی مختلف، خاصیت ضد آب، رنگ سفید مات، قابلیت چسبندگی بر روی تمامی سطوح از جمله سطوح روغنی، استقامت بالا در برابر انواع حلال ها و عوامل طبیعی و … برخوردار است.

مزیت های رول لیبل گچی

– رول لیبل گچی این امکان ویژه را دارد تا در زمانی کوتاه اطلاعات مهم کالا را در اختیارتان قرار دهد.

– برچسب گچی به کالا اصالت می بخشد و امنیت آن را تضمین می کند.

– با درج بارکد بر روی این لیبل ها می توان گزارش موجودی شرکت و یا سازمان را در اختیار داشته باشید.

– تولید این لیبل با ابعاد کوچک امکان استفاده کردن از آن را بر روی باتری های موبایل نیز ممکن می گرداند.

– برچسب گچی یا خرد شونده به دلیل بافت خود به خوبی رنگ ها را جذب کرده و باعث می شود تا رنگ به داخل بافت نفوذ کرده و موجب ثبات رنگی بیشتری گردد.

برچسب امنیتی

خرید لیبل گارانتی و قیمت آن

قیمت لیبل گچی یا خرد شونده را نمی توان ارزان عنوان کرد ولی این هزینه که بابت خرید آن پرداخت می شود واقعاً به صرفه و اقتصادی است. قابل توجه است که قیمت این برچسب ها با توجه به ابعاد لیبل تغییر می کند که در خصوص استعلام قیمت از بابت موجودی سایز و اطلاع از قیمت لیبل با مجموعه لیبل لند تماس بگیرید. در واقع هرچه ابعاد لیبل بزرگ تر باشد بدون شک قیمت آن نیز افزایش می یابد.

اطلاع از مزایا، کاربری استفاده از آن و همچنین ویژگی های لیبل خرد شونده و یا گچی به شما کمک می کند تا با توجه به کارایی مورد نظرتان اقدام کنید. برای دریافت مشاوره در خصوص خرید و همچنین سفارش لیبل با ابعاد مورد نظر می توانید با استفاده از شماره های زیر اقدام نمایید.

021-66055298 – 021-66086997

این مجموعه با تخصص و مهارتی که در این زمینه دارد، به خوبی نیاز شما را شناسایی کرده و به ارائه مشاوره برای خرید می پردازد. تنوع این لیبل ها بالاست بنابراین با توجه به نیاز تان می توانید ابعاد مورد نظر را شناسایی کنید.

نتیجه گیری

لیبل امنیتی که با نام های لیبل گچی، لیبل اموال، لیبل خرد شونده و لیبل تخم مرغی نیز شناخته می شود، به خوبی برطرف کننده نیاز های امنیتی محصولات شماست. این لیبل به دلیل خاصیت چسبندگی فوق العاده اش و جدا ناپذیری از روی سطوح، امکان دستکاری کالا را غیر قابل انجام می کند. پس اگر جزء صنایعی هستید که امنیت، اصالت و عدم تقبل برای تان اهمیت دارد، بهترین انتخاب لیبل یا برچسب گچی خواهد بود.