ریبون

ریبون سوپر رزین چه کاربرد هایی دارد؟

5/5 - (1 امتیاز)

در پاسخ به سوال ریبون سوپر رزین چه کاربرد هایی دارد؟ باید گفت که این ریبون مناسب برای کاربرد های خاص است بنابراین برای صنایعی مانند شیمیایی، پزشکی، خودروسازی و غیره مناسب است. در واقع قیمت بسیار زیاد این ریبون موجب شده که فقط برای مصارفی مناسب باشد که می خواهند برای مدت زمان بسیار طولانی، متن و یا نوشته بر روی لیبل باقی بماند. تولید در سایز های مختلف این امکان را برای مصرف کنندگان به وجود آورده که مطابق با نیاز خود و دستگاه لیبل پرینتر این محصول را خریداری نمایند. ما در این مقاله سعی داریم شما را با ریبون سوپر رزین چه کاربرد هایی دارد آشنا سازیم و اطلاعات جامع در این زمینه را در اختیار شما قرار دهیم.

ریبون سوپر رزین چه کاربرد هایی دارد؟ تعریف ریبون سوپر رزین

ریبون سوپر رزین از لایه ای پلاستیک تشکیل شده که یک ورق جوهر مانند بر روی آن قرار می گیرد. در این ریبون مقدار رزین بکار رفته زیاد است تا جایی که می توان این ریبون را جزء پرچمداران خانواده رزین در نظر گرفت. ریبون سوپر رزین Super Resin Ribbon برای اینکه بتواند عملیات چاپ را انجام دهد نیاز به حرارت بسیار زیادی از سمت دستگاه لیبل پرینتر دارد. چون رزین بکار رفته در این ریبون زیاد است در واقع عملیات چاپ کند پیش می رود که موجب می گردد فشار بسیار زیادی به دستگاه وارد آید.

درکل برای انجام فرآیند چاپ باید ریبون در دستگاه لیبل پرینتر قرار گیرد و سپس با توجه به دستور چاپ توسط اپراتور، حرارت تولید شده از سمت دستگاه کم کم جوهر روی ریبون را ذوب می کند و در این قسمت چون ریبون روی لیبل قرار دارد، عمل چاپ صورت می پذیرد.

  • کاربرد ریبون سوپر رزین: صنایع خاص مانند، شیمیایی، خودروسازی، پزشکی و …
  • لیبل های مناسب برای چاپ با استفاده از این ریبون: از برچسب مناسب برای این ریبون می توان به لیبل پی وی سی و لیبل اموال اشاره کرد.
  • کیفیت در ریبون سوپر رزین: اگر بخواهم ریبون ها را از نظر سطح کیفیت رتبه بندی کنیم باید بگوییم که ریبون سوپر رزین از همه ی ریبون های موجود در بازار با کیفیت تر و مقاوم تر هست که این کیفیت بدلیل رزین سختی است که در ساختار این ریبون بکار می رود. استقامت و مقاومت در این ریبون به حدی بالاست که هیچ مواد شوینده و یا الکلی باعث از بین رفتن متون و یا تصاویر نمی گردد. مقاومت در برابر گرما، سرما و حرارت بسیار زیاد، دمای محیطی منفی 40 تا مثبت 150 درجه سانتی گراد، مواد شوینده، الکل، حلال، رطوبت، سایش، خش، آب و… از ویژگی های ممتاز این محصول است که این ریبون را از ریبون های سایر موجود در بازار متمایز می کند.
  • محیط های مناسب برای استفاده از این ریبون: با توجه به توضیحات گفته شده درباره ی کیفیت این ریبون، می توان با صراحت بیان کرد که این ریبون در تمامی شرایط های محیطی قابلیت استفاده را دارد و حتی در برابر قرار گیری نور خورشید و انواع مواد سخت خاصیت خود را از دست نمی دهد بنابراین برای کسانی که می خواهند استفاده های طولانی مدت تری داشته باشند به طوری که با گذشت سالیان هنوز هم متن و تصویر پاک نشود، این ریبون مناسب برای آن هاست.
  • سایز های تولید شده ریبون سوپر رزین: ریبون سوپر رزین 300 × 110، ریبون سوپر رزین 300 × 110 سفید، ریبون سوپر رزین 300 × 40. خریداران می توانند هر کدام از این ریبون ها را مناسب با دستگاه لیبل پرینتر انتخاب نمایند در ضمن این ریبون با انواع دستگاه های لیبل پرینتر سازگار است.
    توجه: این ریبون ها در صورت تمام شدن باید جایگزین شوند که البته تعویض آن ها کار راحتی می باشد.
  • بسته بندی: بسته بندی ریبون سوپر رزین را می توان همانند لیبل در نظر گرفت که ورقه های پلاستیکی به دور بویین پیچیده شده اند.

Super Resin Ribbon

قیمت ریبون سوپر رزین ( Super Resin Ribbon )

سطح قیمت ریبون سوپر رزین ( Super Resin Ribbon ) بسیار بالاتر از سایر ریبون وکس، ریبون وکس رزین و ریبون رزین است البته ماندگاری و کیفیت ریبون سوپررزین از این ریبون ها بسیار بیشتر است. این ریبون گرانترین ریبون موجود در بازار می باشد بنابراین اگر می خواهید برای زمان طولانی مدت از این ریبون استفاده کنید، آن را خرید نمایید.

کیفیت و اصل بودن از مشخصاتی است که یک محصول باید دارا باشد اما در بازار امروزه بسیاری از افراد سودجو هستند که در پی کسب سود بیشتر محصولات فیک را به جای محصولات اصل به فروش می رسانند بنابراین اگر می خواهید محصولی را خرید کنید که در عین کفیت عالی که دارا است از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد، فروشگاه اینترنتی لیبل لند متخصص در زمینه ی فروش انواع لیبل و ریبون یکی از بهترین ها در زمینه ی فروش اینترنتی و حضوری در کشور می باشد. این فروشگاه آنلاین با سال ها تلاش و فعالیت در زمینه ی فروش ریبون مشغول به فعالیت است و در این زمینه برای کسب رضایت مشتریان اقدامات نوین بسیاری را انجام داده است.

امکان خرید حضوری برای مشتریانی که تمایل به خرید حضوری دارند، پشتیبانی 24 ساعته و پاسخگویی حتی در روزه های تعطیل، تحویل به موقع و سریع، فروش محصولات اصل و با کیفیت، در نظر گرفتن بهترین قیمت و مشاوره رایگان در خصوص فرآیند خرید و هر گونه پرسش راجع به لیبل و ریبون، از خدمات در نظر گرفته شده این فروشگاه اینترنتی می باشد.

حتما بخوانید : انواع ریبون و ویژگی های آن ها

نکاتی درباره ی کاربرد های ریبون سوپر رزین

ریبون سوپر رزین ساختاری از لایه محافظ، لایه PET، لایه آزاد و لایه جوهر تشکیل شده است که برای چاپ بارکد و یا دیگر مشخصات محصول برای لیبل پرینتر ها طراحی شده است. مشکلات الکتروسیته ریبون توسط لایه محافظ که بین PET و هد چاپ قرار دارد، کاهش می یابد. انتقال حرارت از هد به جوهر توسط لایه PET قابل انجام است. لایه جوهر با حرارت ایجاد شده ذوب می شود و کار چاپ را انجام می دهد. این ریبون بر روی برچسب کاغذی چاپ خوبی ندارد و برای این لیبل مناسب نیست.

همانطور که گفته شد مقاومت و کیفیت ریبون سوپررزین باعث معروفیت این ریبون گشته و این موضوع را در نظر داشته باشید که تقریباً هیچ موادی باعث از بین رفتن ماندگاری چاپ این ریبون نمی شود و از نظر سطح شفافیت و وضوح تصاویر توسط این ریبون می توان اینگونه بیان کرد که تصویر و متن با استفاده از ریبون سوپر رزین بر روی لیبل به بهترین نحو و بالاترین سطح ممکن چاپ می شود.

توصیه های مهم قبل از خرید ریبون Ribbon

  • توصیه ما به شما این می باشد که قبل از خرید انواع ریبون اطلاعات کافی درباره کیفیت، ماندگاری و کاربرد آن بدست آورید.
  • در کل 4 مدل ریبون در بازار داریم که می توان به ریبون وکس، وکس رزین، رزین و سوپر رزین اشاره کرد.
  • ریبون سوپررزین را می توان گرانترین ریبون و ریبون وکس را ارزانترین ریبون در نظر گرفت.
  • ضخامت جوهر از دیگر موارد مهم برای خرید است که با قرار گرفتن در نور می توان ضخامت را تشخص داد.
  • هر ریبون مناسب با یک دستگاه لیبل پرینتر است بنابراین در هنگام خرید ریبون را مناسب با دستگاه لیبل پرینتر و سایز آن در نظر بگیرید.
  • ریبون ها در رنگ ها مختلف تولید می شوند که مطابق با نیاز خود انتخاب کنید.
  • هر ریبون مناسب برای برچسب خاصی است مثلا ریبون وکس برای برچسب کاغذی، ریبون وکس رزین، مناسب لیبل کاغذی، لیبل متال و لیبل پی وی سی، ریبون رزین مناسب  لیبل PVC، متال و اموال و ریبون سوپر رزین مناسب برای لیبل پی وی سی و لیبل اموال می باشد.