لیبل بک متال چیست

لیبل بک متال چیست؟

Rate this post

لیبل بک متال Back Metal Label از دو لایه یعنی کاغذ و متال تشکیل شده است که لایه متال در قسمت زیرین آن قرار گرفته است. از مهم ترین خاصیت این برچسب، چسبندگی بالای آن است که سبب مشهور و کاربردی بودن آن شده است. این لیبل چسبدار برای مواردی که نیاز به چسبندگی بالا دارد، مانند سطوح روغنی و یا سطوحی که سطح صاف و یکنواختی ندارند بسیار کاربردیست.

از دیگر مواردی که کاربر را به خرید این label ترغیب می کند، مقاومت آن در برابر کشیدگی، کنده شدن و پاره شدن است که حتی می توانید در شرایط بد آب و هوایی و فرسایشی هم از آن استفاده نمایید. پتروشیمی، نساجی، خودروسازی و عمران از عمده مشاغل پر مصرف برای خرید این کالا هستند. چاپ پذیری بالا در برابر هر نوع ریبون و جوهری، ماندگاری چاپ را بر روی لیبل پشت متال افزایش می دهد. در ادامه با ما همراه باشید تا جزییات بیشتری راجع به این محصول در اختیارتان قرار دهیم.

برررسی لیبل بک متال یا لیبل پشت متال

بهترین لیبل پشت متال متعلق به شرکت آمریکایی Fasson است. برای چاپ بر روی این محصولات از ریبون پریمیوم وکس و وکس رزین استفاده می شود که برای سطوح روغنی، تایر، کالیته های پارچه و چرم قابل استفاده است. Back Metal Label قدرت چسبندگی فوق العاده ای دارد و در برابر کشیدگی و اصطکاک بسیار مقاوم می باشد.

مقاومت بسیار بالای این برچسب در برابر انواع حلال ها نیز دیگر خاصیت و آپشن آن محسوب می شود که استفاده را برای انواع محیط ها مناسب قرار می دهد. چسب استفاده شده در این محصولات از نوع هات ملت است که از نوع بهترین چسب ها می باشد که قدرت چسبندگی بسیار خوبی دارد.

کاربرد: از این محصول می توان برای صنایع لاستیک سازی و پارچه بافی ، فرش و صنایع فولاد بهره برد.

لیبل Back Metal از سه جزء مهم رویه، زیره و چسب تشکیل شده است. قسمت رویه از کاغذ، قسمت زیره از متال و قسمت چسب از هات ملت ساخته می شود. هات ملت قوی ترین چسب است که برای استفاده در هر محیطی مناسب می باشد. یعنی بر روی تمامی سطح می توان آن را چسباند.

  • طول عمر
  • ماندگاری بالا
  • کیفیت بالا
  • مقاوم در برابر کشیدگی
  • خاصیت ضد خش
  • مقاوم در برابر عوامل محیطی بالا
  • چسبندگی فوق العاده
  • استقامت در درجه حرارت 200 درجه سانتی گراد
  • دارای مقاومت در برابر انواع حلال ها نیز سایر مشخصات این محصول تلقی می گردد.

حتما بخوانید : خرید و قیمت لیبل متال به صورت عمده

لیبل بک متال

تفاوت لیبل بک متال با لیبل متال

لیبل متال نوعی دیگر از برچسب های موجود در بازار است که از مقاومت و ماندگاری بالایی برخوردار می باشد. این محصول از جنس آلومینیوم ساخته می شود. یعنی تفاوت این برچسب با برچسب پشت متال در همین ویژگی است.

یعنی برچسب متال از رویه آلومینیومی و زیره کاغذ، و برچسب بک متال از رویه کاغذی و زیره متال ساخته می شود.

Metal label رنگ نقره ای دارد و از کیفیت چاپ بالایی برخوردار شده است.  این محصول می تواند در محیط های بسیار سرد و بسیار گرم به خوبی مقاومت کند که این مشخصه در سایر لیبل های موجود در بازار دیده نمی شود. این لیبل ضد خش است و در برابر خراش بسیار مقاومت می کند. همچنین در حمل و نقل نیز به هیچ وجه آسیب نمی بیند. سرما، گرما، باد، باران، رطوبت، الکل، هگزان، بنزین، ایزو پروپیل الکلو… و سایر مواد شمیایی و شوینده هیچ تأثیری بر استقامت این محصول ندارند به طوریکه در برابر رطوبت بالا نیز کیفیت خود را از دست نمی دهد. نور خورشید، اشعه UV، کشیدگی و پارگی نیز از عوامل تأثیر گذار بر روی این محصول نیستند.

برای این لیبل از دو چسب یعنی هاتملت و آکرونال استفاده می شود. هاتملت برای دماهای معمولی و زیاد و آکرونال در دما های پایین مناسب است. در ضمن رویه Metal label، حدود 80 میکرون است.

نمای این محصول بدلیل ابعادی که دارد، مستطیلی شکل است، و در رنگ نقره ای بفروش می رسد. چاپ بر روی این محصول با استفاده از انواع دستگاه های لیبل پرینتر امکان پذیر است و ریبون مورد نیاز برای چاپ، ریبون رزین و سوپر رزین می باشد.

ماندگاری چاپ نیز بر روی این برچسب بسیار بالاست بطوریکه پس از مدت طولانی استفاده، نوشته و تصویر پاک نمی شود. پس اگر نیاز دارید تا برای مشاغل امنیتی یک برچسب خوب تهیه نمایید، انتخاب مناسب برای شما می تواند این محصول باشد.

کاربرد های Back Metal Label

از این محصول برای مصارفی اعم از: مشخصات فنی بر روی محصولات/ صنعت لوازم خانگی/ صنعت نساجی/ صنعت لاستیک سازی/ صنعت چوب/ MDF سازی/ خودرو سازی/ تبلیغات تعمیرکاران/ تبلیغات تولیدکنندگان/ ترانس مولد برق بکار می رود.

خاصیت چسبندگی بی نظیر این محصول باعث شده تا در بسیاری از سطوح روغنی، تایر، کالیته های پارچه و چرم بتوان از آن استفاده کرد. حتی بدون اینکه پس از مدتی خاصیت چسبندگی آن از بین برود.

قیمت انواع لیبل بک Metal

قیمت انواع لیبل بک متال را می توانید در مجموعه بزرگ لیبل لند مشاهده نمایید. این مجموعه از بزرگ ترین مراکز در زمینه ی خرید و فروش انواع label و ریبون است که کلیه این اقلام را به صورت عمده و تک به فروش می رساند. ایجاد بستری در زمینه ی خرید اینترنتی، حضوری و تلفنی نیز گامی در جهت آسوده ساختن روش خرید است تا محیطی را ایجاد نماید تا همه ی افراد به راحت ترین شکل ممکن بتوانند سفارشات خود را ثبت کنند.

label کاغذی، متال، پی وی سی و اموال انواع ارائه شده توسط این مجموعه است که با ریبون وکس، ریبون وکس رزین، رزین و سوپر رزین قابل مصرف است. قیمت مناسب در برابر کیفیت عالی این محصولات نیز موجب شده تا افراد بتوانند، علاوه برخریدی آسان، محصولی را تحویل بگیرند که با بالاترین سطح مرغوبیت بدستشان می رسد.

همیشه در نظر داشته باشید که انتخاب درست شما، سبب رونق در کسب و کارتان خواهد شد. پس اگر نیاز به راهنمایی قبل از خرید نیز دارید، از ما مشاوره رایگان دریافت نمایید. ما در این مجموعه ( labellandco ) آماده ی پاسخگویی به هر نوع پرسش شما هستیم. و تمامی تلاش و هدف ما، ایجاد بستری امن در جهت خرید خوب می باشد.