لیبل پی وی سی

لیبل PVC چیست و چه کاربردی دارد؟

Rate this post

لیبل پی وی سی ( PVC )، از بادوام ترین و مقاوم ترین برچسب های ارائه شده به بازار بوده که قابلیت استفاده بر روی محصولات مختلف را دارا است. برچسب pvc با داشتن معایب و مزایایی که دارد، یکی از پرمصرف ترین و پرفروش ترین لیبل هایی شناخته می شود که در صنایع خودروسازی، مواد غذایی، لوازم خانگی، آزمایشگاهی و دیگر مشاغل که نیاز دارند تا اطلاعات و نوشته های محصول با قرار گیری در دماهای بالا، رطوبت، سرما و گرما و دیگر عوامل از بین نرود، کاربردی است. در واقع هدف ما در مقاله لیبل PVC چیست و چه کاربردی دارد؟ آشنایی شما عزیزان با این لیبل پرطرفدار و پرفروش بازار و مصارف کاربردی آن است تا بهتر بتوانید در خریدتان تصمیم گیری نمایید. پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا با خصوصیات برچسب PVC و کاربردشان آشنا شوید.

لیبل PVC انتخاب مناسبی برای کسب و کارهایی بوده که الویت خریدشان در مقاومت و دوام بالا، خاصیت ضد آب بودن و چسبندگی بالا خلاصه می شود؛ بنابراین با چاپ بر روی برچسب با دوام و مقاوم پی وی سی به کسب و کارتان جلوه دهید. 

اهمیت لیبل PVC در کسب و کار ها

برچسب پی وی سی از منحصربفرد ترین لیبل های بازار، به نسب لیبل کاغذی از نظر سطح مقاومت و دوام، انتخاب بهتری در دسته لیبل های پشت چسبدار است. اهمیت لیبل پی وی سی در استحکام بالا و انعطاف پذیری اش تعریف می شود که در تولید، توزیع و نگهداری بسیاری از محصولات برای ارائه اطلاعات کالا مورد استفاده قرار می گیرد. ماندگاری بالای لیبل pvc آسیب پذیری اش را در شرایط آب و هوایی مختلف، دمای بالا، رطوبت و … کمتر کرده طوریکه امروزه این برچسب به یکی از پرطرفدار ترین لیبل ها تبدیل شده که با قیمت میانه در رده بهترین برچسب های معرفی محصول شناخته می شود.

لیبل پی وی سی، ضد آب و ضد خش است و در برابر پارگی، کشیدگی، مواد شوینده و الکل به خوبی دوام می آورد. از منحصربفرد ترین ویژگی این محصول نازک بودن و کیفیت چاپ بالای آن بوده که جلوه ای خاص به کار و کاسبی تان می بخشد.

لیبل پشت چسبدار pvc چسبندگی بالایی دارد و همین مشخصه استفاده کردن اش را برای سطوح پلاستیکی، فلزات و شیشه راحت و امکان پذیر ساخته است.

متریال بکار رفته در لیبل پی وی سی

لیبل PVC از ماده ای به نام پلی پرو پیلن ساخته می شود که به راحتی پاره نمی شود و در برابر گرما، سرما، حرارت بالا و شرایط آب و هوایی بد به خوبی مقاومت دارد. لیبل‌ پلاستیکی پی وی سی به دو صورت مات و براق تولید می شود که در بسته بندی های مختلف بر اساس ابعاد تعیین شده و تولید شده مورد استفاده قرار می گیرند.

مقاومت در برابر سایش، حرارت و پارگی این محصول را به یکی از پرمخاطب ترین برچسب های بازار تبدیل کرده که هم اکنون در مجموعه لیبل لند به صورت تک و عمده به فروش می رسد.

از انواع این لیبل ها، برچسب PVC شفاف است که قابل استفاده بر روی محصولاتی بوده که می خواهید پشت آن مشخص باشد. چسب های بکار رفته در ساخت لیبل های پی وی سی قوی و پرچسب بوده تا بتوان بر روی انواع سطوح این محصولات را به راحتی چسباند. برچسب PVC با قابلیت چاپ رنگی و سفید در ابعاد و سایز های مختلف به صورت رولی در نوع تک ردیف و دو ردیف و … با تعداد مختلف لیبل در هر رول در حال توزیع است.

لیبل شفاف پی وی سی

ویژگی های لیبل پی وی سی

  • پلاستیک بکار رفته در ساخت لیبل پی وی سی، افزایش دهنده مقاومت و دوام آن بوده تا جاییکه به کاربردی ترین لیبل در مشاغل بسته بندی تبدیل شده است. پس اولین ویژگی قابل توجه در این محصولات، استحکام بالای شان تعریف می شود.
  • لیبل PVC انعطاف پذیری خوب و حالت کشسانی قابل توجهی دارد طوریکه پاره نمی شود و قابل چسبندگی بر روی سطوح هموار و ناهموار را دارد.
  • از امتیازات ویژه و عالی برچسب پلاستیکی پی وی سی، ضد آب بودن اش است؛ بخصوص محصولاتی که با رطوبت سرو کار دارند، این برچسب بهترین انتخاب برای آن ها خواهد بود.
  • خاصیت دیگر این لیبل، مقاومت اش در برابر حرارت بالا تا 100 درجه سانتی گراد می باشد.
  • لیبل پی وی سی ضخامت کمی دارد طوریکه قابلیت درج آن بر روی انواع محصولات و بسته بندی ها نیز فراهم شده است.
  • قابلیت چاپ لیبل PVC به صورت شفاف، زیبایی قابل توجه و خاصی را برای محصول فراهم آورده است و آن را به عنوان یک ابزار انتخابی عالی برای درج بر روی محصولات آرایشی و بهداشتی و … تبدیل می کند.

برای چاپ بر روی لیبل پی وی سی نیاز است تا از ریبون وکس رزین و در صورت چاپ با کیفیت بیشتر از ریبون رزین استفاده کنید. 

برچسب پشت چسبدار پی وی سی

کاربرد برچسب پلاستیکی pvc

محبوبیت بالای لیبل های پی وی سی را در کاربرد های متعدد اش تعریف می کنند که اصلی ترین انتخاب برای کارهای تبلیغاتی، کاربردی برای مصارف باز و خارجی به جهت داشتن خاصیت ضد آب و مقاومت اش در برابر باد و باران و …. دانست. شفافیت بالای این لیبل، آن را پیشنهادی برای دکوراسیون و معرفی محصول نیز قرار می دهد.

  • مصارف آرایشی و بهداشتی
  • صنایع پتروشیمی
  • خودرو سازی
  • انواع شوینده ها
  • آزمایشگاه ها
  • خودرو سازی
  • پوشاک
  • در و پنجره
  • و … دیگر مصارف استفاده کننده از این برچسب ها هستند.

لیبل پی وی سی به 3 صورت چاپ می شود:

  1. چاپ دیجیتال: برای تیراژ کم است.
  2. چاپ افست: این چاپ برای تیراژ بالا و با کیفیت چاپ بهتر مورد استفاده قرار می گیرد.
  3. چاپ سیلک: برای تیراژ بالاست و تعداد رنگ محدودی دارد.

لیبل pvc، مقاومت بالایی به نسبت لیبل های کاغذی در برابر آب، الکل، حلال ها، رطوبت، گرما و سرما، دما، باد و باران و … دارد و با حفظ ماندگاری در برابر این شرایط آب و هوایی، از پرطرفدارترین و پرفروش ترین لیبل ها شناخته می شود. 

لیبل پلاستیکی پی وی سی

قیمت لیبل PVC و خرید آن

حال که با لیبل PVC چیست و چه کاربردی دارد؟ آشنا شدید بهتر است تا در خصوص قیمت برچسب پی وی سی نیز اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم.

قیمت لیبل پی وی سی بستگی به تعداد، سایز، رنگی و غیر رنگی بودن، براق و مات و … دارد که جهت استعلام قیمت می توانید با همکاران ما در لیبل لند تماس بگیرید.

در فروشگاه آنلاین لیبل لند، تنوع گسترده ای از ابعاد این محصولات ارائه داده شده که می توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر کدام بر روی محصول در دسته بندی لیبل PVC کلیک نمایید و توضیحات ارائه شده در خصوص این محصولات را مطالعه کنید. برای دریافت هر نوع مشاوره و یا راهنمایی های لازم نیز با ما در تماس باشید.

توجه* قیمت لیبل PVC بر حسب پوشش مات و یا براق، اندازه یا ابعاد سفارش داده شده، تعداد، رنگ و … مختلف می شود. 

– خرید لیبل پی وی سی مستلزم رعایت یک سری نکات بوده تا محصول با کیفیتی را از خرید عاید شما سازد.

از کیفیت مواد بکار رفته در روند تولید برچسب اطمینان حاصل نمایید.

ابعاد و شکل لیبل را متناسب با نیاز مصرفی تان سفارش دهید.

لازم است تا بررسی کنید آیا، لیبل قابلیت چاپ با پرینتر های مختلف را دارد یا خیر؟

و مهم تر از همه ی این ها، تأمین لیبل تان از فروشگاه های معتبر و مورد اعتماد است که این مورد نقش مهمی در کیفیت محصول تان دارد.

نتیجه گیری

در بالا ( لیبل PVC چیست و چه کاربردی دارد؟ ) به بررسی این لیبل و ویژگی های کلی آن شد.

لیبل پی وی سی می تواند یک برچسب تبلیغاتی خوب برای معرفی محصول شما باشد که با دوام بالا و کیفیت عالی، مقاومت در برابر رطوبت، گرما، سرما، دما و … بهترین انتخاب حتی برای مصارفی خارجی نیز خواهد بود. ساخت این لیبل از پلاستیک انعطاف پذیری و حالت کشسانی اش را افزایش داده به علاوه اینکه در دو مدل مات و براق نیز به تولید رسیده که زمینه انتخاب گسترده تری را برای مصرف کننده ایجاد می کند.

لیبل پی وی سی برای چاپ نیاز به ریبون دارد که ریبون مناسب و پیشنهادی برای آن وکس رزین و رزین معرفی می گردد. به منظور خرید انواع لیبل پی وی سی با بهترین قیمت و البته به صورت تک و عمده می توانید از فروشگاه لیبل لند اقدام نمایید.

به منظور خرید و دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.