لیبل

مرکز فروش لیبل در تهران

3/5 - (2 امتیاز)

لیبل لند مرکز فروش لیبل در تهران، آماده ی عرضه این محصولات در انواع لیبل کاغذی، برچسب متال، لیبل اموال و برچسب پی وی سی می باشد که این محصولات را با قیمت مناسب و کیفیت بسیار عالی، هم به صورت تک و هم به صورت عمده به فروش می رساند. کلیه تلاش این مجموعه در جهت ایجاد بستری امن و مطمئن برای خرید اینترنتی است که در این راه با در نظر گرفتن کلیه جوانب یک خرید خوب و لذت بخش، سعی در آسان و ساده کردن این راه می نماید.

لیبل لند مرکز فروش لیبل در تهران با ارائه خدمات ویژه به مشتریان، محیطی امن را برای خرید اینترنتی در کشور میسر کرده که در این راه تمامی تلاش خود را به کار می بندد تا رضایت خریداران را بدست آورد و گامی برای بهتر دیده شدن خرید آنلاین برداشته باشد. خریداران محترم می توانند با مراجعه به وب سایت این فروشگاه و یا تماس با واحد پشتیبانی اطلاعات کافی درباره ی فعالیت های این مجموعه و همچنین خرید اینترنتی بدست آورند و در صورت نیاز به مشاوره برای انتخاب لیبل، از کارشناسان مشاوره رایگان دریافت کنند.

در ادامه کاربرد و نوع لیبل موجود در بازار و ویژگی های آن ها را توصیف می کنیم.

لیبل چیست؟ تعریف لیبل

در تعریفی از لیبل باید گفت که برچسبی ست که برای نشان دادن مشخصات کلی یک محصول اعم از قیمت، تعداد، وزن، بارکد و دیگر موارد مورد استفاده قرار می گیرد و در بسیاری از صنایع مانند مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، خودروسازی، نساجی، فروشگاه ها و غیره بر روی کالا چسبانده می شود. در واقع با استفاده از این برچسب ها مشتری می توانند اطلاعات کلی از محصول را بدست بیاورد و انتخاب خود را انجام دهد. لیبل ها بسته به نیاز مصرف کننده و استفاده آن در مدل های مختلف و جنس های متفاوتی ساخته می شود که هر کدام از این مدل ها دارای تفاوت ها، معایب و مزیت هایی می باشد که در این مقاله همه را به صورت کامل شرح می دهیم.

برچسب ها بهترین جایگزین برای تگ یا اتیکت ها هستند، که هم قیمت مناسب تری نسبت به این محصولات دارا می باشند و هم بهتر بر روی کالا ها می چسبند زیرا همانطور که می دانید نصب اتیکت ها و یا تگ ها بر روی اجناس با استفاده از نخ و یا پلاستیک ممکن است در صورتیکه این عمل با استفاده از لیبل به راحتی و با چسب پشت برچسب قابل انجام می باشد. لیبل ها در سایز های مختلف ساخته می شوند که قیمت این محصولات با توجه به مدل های آن ها متفاوت می شود. در واقع باید توجه داشته باشید که برای چه محصولی و چه محیطی و یا چه کاربردی ( طولانی مدت یا کوتاه مدت) نیاز به لیبل دارید، تا بتوانید خرید راحت تر را داشته باشید. لیبل ها در 4 مدل تولید می شوند که می توان به مواد زیر اشاره کرد.

  • لیبل کاغذی
  • برچسب پی وی سی
  • لیبل اموال
  • لیبل متال

بررسی لیبل کاغذی

لیبل کاغذی یا برچسب کاغذی از جنس کاغذ ساخته شده که به دلیل مقاومت پایین مناسب برای محیط هایی مانند مرطوب، سرد و گرم و یا محیط هایی که در معرض نور خورشید قرار دارند، نمی باشد. لیبل نام برده قابلیت تولید در سایز های مختلف را دارد که مناسب کسب و کار خود می توانید هر کدام از این سایز ها را انتخاب نمایید. دو سطح این محصول که یک سمت آن بر روی سطح می چسبد و سمت دیگر آن اطلاعاتی نظیر نام تجاری و اسم شرکت و یا برند را نشان می دهد، مناسب برای صنایع پوشاک، مواد غذایی، صنایع دارویی، خشکبار و آجیل، بسته بندی محصولات و … می باشد.

چاپ پذیری بالا و تولید در طراحی و رنگ بندی خاص از ویژگی های مثبت این محصول است که با انواع دستگاه های لیبل پرینتر سازگار بوده و با استفاده از ریبون وکس و وکس رزین می توان متن و یا تصویر را بر روی آن چاپ نمود. این برچسب ها در 3 مدل گلاسه ، نیمه گلاسه و مات و دو نوع پرچسب و کم چسب تولید می شوند که بنا به نیاز و سلیقه می توان این لیبل ها را به رنگ مورد علاقه ی خود درآورد.

این محصولات عرضه و تولید شده به صورت رول و شیت می باشند که در مدل رول سرعت لیبل زنی در چاپگر های بارکدی که لیبل پرینتر هستند، افزایش می یابد. مدل رول این محصول مناسب برای چاپگر های جوهر افشان، سوزنی و لیزری تا سایز A4 می باشد. لیبل کاغذی با تولید شدن در سایز های مختلف که در ادامه سایز های آن را برای شما نام میبریم، سطح انتخاب را برای خریداران گسترده کرده است همچنین قیمت ارزان آن نسبت به دیگر لیبل های موجود در بازار بر پرفروش بودن آن در بازار می افزاید.

سایز: برچسب حرارتی 60 × 40 / برچسب رنگی 34 × 51 / برچسب کاغذی 200 × 100 / 250 × 100 / 30 × 10 / 34 × 15 / 35 × 25 / 40 × 20 / 45 × 15 / 45 × 30 /  50 × 25 / 60 × 30 / 70 × 30 / 40 × 30 / 34 × 21 / لیبل حرارتی 35 × 25 / لیبل حرارتی 45 × 15 / لیبل حرارتی 50 × 40 / لیبل دیجی کالا 51 × 34 / لیبل رنگی 34 × 51 / 100 × 35 / 100 × 100 / 45 × 30 / لیبل رنگی 50 × 55 / 100 × 50 / 100 × 60 / 100 × 70 / 100 × 80 / 20 × 10 / 150 × 100 / 125 × 95 / 106 × 67 / 25 × 12 / 31 × 21 / 40 × 20 / 51 × 34 / 50 × 30 / 50 × 25 / 45 × 15 / 55 × 50 / 60 × 40 / 75 × 40 / 80 × 50 / 30 × 18 / 90 × 60 / 80 × 60

برچسب کاغذی

برچسب اموال چیست؟

در تعریفی از برچسب اموال باید این گونه تلقی کرد که این برچسب ها برای جلوگیری از سرقت محصولات و در جهت کنترل آن ها ، در بسیاری از سازمان ها و شرکت های بزرگ قابل استفاده هستند. ضخامت این محصولات بسیار بالاست و در واقع قدرت چسبندگی زیاد آن ها ، جدا کردن آن ها را از روی سطح کار دشوارو غیرممکن می کند به طوریکه با کنده شدن از سطح تکه تکه و یا خرد می گردد.

استفاده از این لیبل که چاپ بارکد و یا شناسه بر روی آن انجام شده، کنترل کردن کالا را آسان و تقریباً سرقت و جابجایی آن را غیر ممکن کرده است.

مشخصات کلی برچسب اموال

  • این محصول بدلیل خاصیت نرم پذیری زیاد، بر روی انواع سطوح صاف و ناهموار و حتی روغنی قابلیت نصب را دارد و نصب آن باید به گونه ای باشد که کاملاً جلوی دید بوده که در وهله ی اول کار اسکن بارکد را آسان کند و سپس در جلوی دید سارقان قرار گیرد.
  • محصول نام برده در برابر انواع مواد شوینده و حلال ها مقاوم می باشد و با قرار گیری در بسیاری از شرایط آب و هوایی از کیفیت آن کاسته نمی شود.
  • امکان جلع این برچسب وجود ندارد بنابراین از لحاظ امنیتی نیز در سطح بالایی قرار می گیرد.
  • این محصول در دو سایز 92 سانتی متر و 50 × 20 میلی متر تولید می شود.
  • کیفیت چاپ بالا بر ویژگی های مثبت این محصول افزوده به طوریکه نوشته و عکس بر روی آن حتی با قرار گیری در معرض نور آفتاب، رطوبت، سرما، گرما، حرارت بسیار بالا و …. پاک نمی شود.
  • قابلیت چاپ با استفاده از دستگاه لیبل پرینتر و ریبون رزین و سوپر رزین ( این ریبون ها ماندگاری چاپ را چند برابر می کنند.)
  • قیمت لیبل اموال بسته یه نیاز تعداد و سایز متفاوت می شود ولی درکل قیمت این محصولات بیشتر از لیبل کاغذی است، که می توانید آن را در لیبل لند مرکز فروش لیبل در تهران تهیه نمایید.
  • این مدل کالا را هم می توان به صورت رنگی و هم تک رنگ سفارش داد.

لیبل اموال

برچسب متال، لیبلی با ماندگاری چاپ بالا 

در ارزیابی برچسب متال می توان اینگونه تعریف کرد که کیفیت و ماندگاری چاپ بالا در این محصول ستودنی ست و به سبب همین کیفیت بالا یکی از بهترین برچسب موجود در بازار شناخته می شود. این لیبل ها که به لیبل صنعتی نیز معروفند قدرت چسبندگی فوق العاده ای دارند و در مصارف بسیاری مانند لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، الکترونیکی، خودرویی، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی مورد استفاده واقع می شوند.

کیفیت این لیبل، قرار گیری آن را در محیط های مختلف با شرایط آب و هوایی متفاوت تضمین می کند به طوری این محصول در این شرایط دچار کوچک ترین مشکل نمی گردد. ضد خش و ضد آب از خاصیت آن است که نصب آن را بر روی انواع سطوح حتی سطح روغنی موجب می کند.

چاپ بر روی این لیبل با استفاده از دستگاه لیبل پرینتر و ریبون رزین و سوپر رزین قابل انجام  است که ماندگاری چاپ بر روی این محصول با استفاده از این ریبون ها چند برابر می شود.

از دیگر مشخصات آن می توان به: جنس آلیاژ آلومینیوم اشاره کرد که به سبب کیفیت بالا هرگز دچار پارگی و یا کشیدگی نمی شود. همچنین تولید شدن در ابعاد 100 × 50 , 20 × 40 , 30 × 50 , 40 × 15 , 40 × 75 , 50 × 25 , 50 × 80 , 30 × 45 , 40 × 60 و 34 × 51، دست خریداران در انتخاب را باز می کند.

این لیبل ها به صورت 1000 تایی و 4000 تایی در هر رول و در مدل های تک ردیفه و دو ردیفه در مرکز فروش لیبل در تهران که لیبل لند نام دارد، به صورت تکی و عمده قابل سفارش است. قیمت برچسب متال بسته با تیراژ آن متفاوت می شود.

لیبل متال

بادوام ترین لیبل موجود در بازار: لیبل پی وی سی | برچسب pvc

جنس سازنده ی لیبل پی وی سی | برچسب pvc را پلاستیک ( پلی پرو پلین ) تشکیل می دهد که از بادوام ترین لیبل موجود در بازار شناخته می شود که به سبب کیفیت بالا در بسیاری از شرایط، از فروش خوبی برخوردار می باشد. محصول فوق معرفی شده در آب و هوای محیطی مختلف قابل استفاده است و در سایز و طرح های متفاوت تولید می گردد این لیبل که به برچسب صدفی نیز معروفند در حالت مات و براق عرضه شده و در بسیاری از صنایع مانند آزمایشگاه ها قابل استفاده هستند. از مزیت و یا شاید وجه تمایز این لیبل با دیگر محصولات موجود در بازار مصرف کنندگان می توان به جدا شدن یک جا از سطوح اشاره کرد که در صورت کنده شدن بدون اینکه اثری از خود برجای بگذارد جدا می شود.

پریمیوم وکس، وکس رزین، رزین یا سوپر رزین در انواع دستگاه لیبل پرینتر چاپ بر روی این برچسب را امکان پذیر می کند که طول ماندگاری چاپ بالا، قدرت چاپ پذیری زیاد و با سرعت از مشخصات این محصول برشمرده می شود.

ضد خش، ضد آب به همراه پاره نشدن از ویژگی های این کالاست که با مقاومت در برابر ساییدگی به صورت تک رنگ و چاپ رنگی در دو مدل پرچسب و کم چسب قابل عرضه است.

لیبل لند مرکز فروش لیبل در تهران

لیبل لند مرکز فروش مرکزی و عمده لیبل در تهران است که عرضه کننده ی این محصولات به سایر نقاط کشور در اندک زمان به صورت سریع و فوری می باشد و با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه ی فروش اینترنتی در کشور مشغول به خدمت بوده و در نظر دارد تا با ارائه بهترین خدمات به مشتریان بتواند یکی از بهترین مراکز در کشور شناخته شود. به همین منظور محصولاتی را عرضه می کند که از نظر کیفیت حرف اول را می زنند و با برطرف کردن پاره ای از نیاز مصرف کننده، توانسته باشد قدمی نو در جهت بهتر دیده شدن از دید مخاطب بردارد. تمامی تلاش این مجموعه در جهت خریدی آسوده و مطمئن بوده و در این راه خدمات نوین و ارزشمند نیز به مشتریان خود اعطا می نماید. تضمین کیفیت و تضمین قیمت را با ما و خرید از مجموعه لیبل لند بخواهید.

دانستنی هایی راجع به برچسب ها

  • دارای ساختار زیره، چسب و رویه هستند.
  • قیمت لیبل کاغذی، در مقایسه با لیبل متال، اموال، و پی وی سی ارزانتر است.
  • لیبل کاغذی کاربرد کوتاه مدت دارد.
  • قابلیت تحمل حرارت تا 280 درجه در لیبل اموال
  • قابلیت ردیابی و شناسانی با استفاده از برچسب لیبل اموال
  • قابلیت استفاده لیبل امواد در محیط های صنعتی و تولیدی
  • برچسب متال دمایی بین 40 تا 220 درجه را تحمل می کند و ضخامت 80 میکرونی را داراست.
  • برچسب متال در رنگ نقره ای مات، برچسب کاغذی هم به صورت تک رنگ و هم رنگی، برچسب پی وی سی دارای چاپ سفید و رنگی، برچسب اموال به صورت تک رنگ و رنگ های متنوع (آبی ، زرد ، سبز ، قرمز ، نارنجی ، نقره ای و سفید ) توزیع می گردد.
  • قبل از خرید توجه داشته باشید که لیبل را مناسب برای چه محصولی و با چه مدت زمان مورد نیاز دارید در صورتی که کاربرد کوتاه تری دارید از برچسب کاغذی و اگر برای استفاده طولانی تر مد نظر دارید از دیگر برچسب ها فوق مانند متال، اموال و پی وی سی استفاده نمایید.
  • قیمت یکی دیگر از ویژگی های مهم قبل از خرید است که دقت کنید که قیمت برچسب ها نیز با توجه به مدل و سایز های آن و تعداد تیراژ متفاوت می شود. قیمت برچسب کاغذی کمتر و قیمت لیبل اموال بیشتر از سایر لیبل ها می باشد.
  • ریبون نکته مهم دیگر برای چاپ بر روی برچسب ها می باشد. توجه نمایید که ریبون را متناسب با لیبل انتخاب کنید تا از کیفیت و ماندگاری چاپ خوبی بهره مند گردید.

در صورتیکه که در زمان انتخاب نیاز به راهنمایی دارید، می توانید از کارشناسان ما در مجموعه labelland مشاوره رایگان دریافت نمایید. ما تمامی تلاش خود را در جهت ارائه بهترین ها به شما می کنیم تا از خرید لیبل  رضایت کامل را داشته باشید.