لیبل کاغذی رنگی

معرفی لیبل رنگی و موارد استفاده از آن

5/5 - (1 امتیاز)

شرکت لیبل لند در نظر داشته تا در زمینه رفع نیاز کاربران خود به معرفی لیبل رنگی و موارد استفاده از آن بپردازد. این فروشگاه در صدد رفع نیاز مشتریان خود در تمامی زمینه ها، به دنبال تنها هدف خود یعنی رضایت کاربر است. فروش لیبل از جمله برچسب کاغذی، پی وی سی، متال، اموال، رول حرارتی، ریبون وکس، وکس رزین، رزین و سوپر رزین از عمده فعالیت های این شرکت بوده که با هدف تأمین احتیاجات دیگر کاربران در زمینه ی لیبل رنگی گامی بزرگی برداشته است. این لیبل و ریبون ها در ابعاد مختلف و با تعداد تیراژ کم و بالا موجودند که مشتریان عزیز می توانند مطابق با نیاز خود اقدام به خرید هر کدام نمایند.

لیبل رنگی بر اثر رنگ انتخاب بر روی لیبل، اهمیت بسیار زیادی دارند. شما به راحتی می توانید با انتخاب رنگ مناسب لیبل بر روی محصول، بر روی انتخاب مشتریانتان تأثیر بگذارید. بالغ بر 60 درصد انتخاب خریداران در محصول، رنگ لیبل آن بوده است. حوزه روانشناسی رنگ ها نیز این عامل را بی تأثیر نمی داند به عنوان مثال رنگ نارنجی را باید سرگرمی، صورتی آرامش بخش، قرمز پر انرژی، زرد خوش بینی، سفید خلاقیت، سبز سلامتی، بنفش موفقیت، آبی اعتماد و … دانست. در واقع شما بر اثر همین معانی رنگ ها می توانید به انتخاب لیبل رنگی مورد نظر خود بپردازید و بر روی انتخاب مشتریان خود تأثیر بگذارید. حتی در صورتیکه نیاز به مشاوره در این زمینه را داشتید، از مشاورین ما در لیبل لند کمک و راهنمایی دریافت کنید.

انواع لیبل رنگی

لیبل رنگی را باید در تقسیم بندی در انواع لیبل گلاسه، مات و نیمه گلاسه قرار داد.

برچسب گلاسه: لیبل گلاسه را باید در دسته بندی لیبل های کاغذی تقسیم بندی کرد که طراحی دارند که یک سمت آن ها کاغذ و سمت دیگر را چسب آن برای قرار گیری بر روی محصولات تشکیل می دهد. این لیبل ها به نوعی ضد آب هستند و در برابر رطوبت مقاوم می باشند. در واقع این لیبل ها طوری طراحی شده اند که با پاشیده شدن روغن و یا مایعات بر روی آن، نوشته و یا طرح از بین نمی رود. استقامت این لیبل را به نسبت دیگر لیبل های مات و نیمه گلاسه باید بالاتر دانست در واقع اگر نیاز به خرید لیبلی بر روی محصولات خود دارید تا بتواند در برابر آب پایداری داشته باشد، پیشنهاد انتخاب لیبل گلاسه خواهد بود. لیبل گلاسه براق و سطح صیقلی دارد.

لیبل مات: همانطور که از اسم این محصول مشخص است، براق نیست و سطح صیقلی ندارد. این لیبل گرچه استقامت خوبی را داراست ولی نمی تواند با نمای مات خود چندان جلب توجه نماید.

لیبل نیمه گلاسه: را باید لیبلی نیمه براق در نظر گرفت.

موارد استفاده از این لیبل ها: مناسب برای استفاده در صنایعی نظیر بسته بندی کالاها، صنعت نساجی، پوشاک، دارویی، خشکبار و آجیل، مواد غذایی، خودرویی و سایر، قابل استفاده است.

انواع سایز های لیبل رنگی: لیبل رنگی 45×30/ لیبل رنگی 75*40/ لیبل رنگی 50 × 55 / لیبل رنگی 34 × 51 و لیبل رنگی دیجی کالا که مشهور ترین لیبل موجود در بازار است.

توجه* لیبل رنگی را می توان در سایز های مختلف مطابق درخواست مشتری تولید کرد.

توجه* هیچ گونه محدودیتی برای انتخاب رنگ لیبل و یا طرح آن وجود ندارد.

لیبل رنگی

خرید لیبل کاغذی رنگی و قیمت آن

بعد از معرفی لیبل رنگی و موارد استفاده از آن حال بهتر است که از بابت قیمت آن ها نیز توضیحی داشته باشیم. برچسب های رنگی را باید از بابت قیمت کمی متفاوت تر از لیبل کاغذی سفید دانست که البته این افزایش قیمت را هم باید به سبب رنگ لیبل در نظر گرفت. مورد بعدی دیگر در تأثیرات قیمت آن ها سایز یا ابعاد برچسب است که سبب متفاوت بودنشان می گردد. به طور کلی عوامل متأثر در افزایش و یا کاهش قیمت آن رنگ، مدل و نوع، تولید کننده، سایز درخواستی و … خواهد بود.

لیبل کاغذی رنگی از آن دسته برچسب هایی نیست که هر فروشگاه و یا شرکتی موجود داشته باشد. این لیبل ها جزء محصولات محدود موجود در بازارند که بهتر است در زمان خرید آن ها را با تیراژ بالا سفارش دهید تا بعد ها در تهیه شان به مشکل برنخورید. فروشگاه لیبل لند از جمله مجموعه های بزرگ و معتبر در عرضه این مدل لیبل ها به بازار است که توزیع این محصولات را با قیمتی بسیار اقتصادی تأمین می نماید.

روش خرید از این مجموعه بدین شکل است که لازم به تماس جهت استعلام قیمت و موجودی کالا می باشد. سپس پس از انجام این مراحل سفارشات شما ثبت و محصول در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال می شود. روش خرید تنها به صورت غیر حضوری از این مجموعه قابل انجام است.