کاغذ حرارتی

قیمت کاغذ حرارتی هانسول کره

5/5 - (1 امتیاز)

کاغذ حرارتی نوعی کاغذ با پوشش شیمیایی می باشد که بدون نیاز به استفاده از ریبون و یا جوهر، قادر به انجام فرآیند چاپ با استفاده از حرارت ایجاد شده از سمت دستگاه لیبل زن و یا بارکد زن می باشد. بر روی این کاغذ ترکیبی از مواد جامد با رنگ متغیر مانند فلوئوران می سازد که این مواد در معرض قرار گیری در دمای بالاتر از ذوب خود، بر اثر واکنش اسید با رنگ، کاغذ از حالت بی رنگی به رنگی تغییر پیدا می کند. اسید واکنش دهنده از نوع بیسفنول ای می باشد که با قرار گرفتن در برابر گرما، تغییر رنگ مشکی می دهد ولی گاهاً به صوبت آبی و قرمز نیز هست.

کاغذ حرارتی یک کاغذ انعطاف پذیر و نازک است که در بسیاری از مصارف از جمله: فیش های پرداخت الکترونیکی، رسید ها، پذیرنده های پوز، صندوق های فروشگاهی، دستگاه های فیش پرینتر و دستگاه های خود پرداز بکار می رود. می توانید از این کاغذ در انواع دستگاه های حرارتی ارزان و سبک استفاده نمایید. یکی از این مدل کاغذ ها، هانسول کره است که در نظر داریم تا شما را با این محصول و همچنین قیمت کاغذ حرارتی هانسول کره آشنا سازیم.

ساختار رول حرارتی

کاغذ حرارتی را بخش های مختلف تشکیل می دهد که بعضی ها الزامی و بعضی دیگر اختیاری هستند.

  1. لایه پوشش بالایی: این لایه از تصویر حرارتی در برابر بسیاری از عوامل سایش، رطوبت، آب و آسیب های شیمیایی محافظت می کند.
  2. لایه حرارتی: لایه حرارتی مهم ترین نقطه برای انجام عملیات چاپ است که می تواند متن و تصویر را چاپ نماید. دستگاه حرارتی نیز حرارت را به این نقطه می فرستند.
  3. زیرلایه: زیر لایه برای کاغذ پایه بسیار الزامیست. کیفیت چاپ و رزولوشن تصویر را این نقطه تعیین می کند. در واقع زیر لایه مانع از انتقال حرارت به کاغذ می شود و تضمینی برای میزان حساسیت لایه حرارتی است.
  4. کاغذ پایه: تعیین کننده ی ویژگی های خاص کاغذ حرارتی از جمله ضخامت، وزن اضافی، مقاومت و یکنواختی تصاویر حرارتی می باشد.
  5. لایه پوشش پایینی: این لایه وظیفه ی محافظت از کاغذ حرارتی را در برابر عواملی مانند روغن، الکل و پلاستی سایزرها داشته و مانع از ایجاد پیچ خوردکی در کاغذ می شود. این لایه سبب امکان پذیر شدن جوهر و چسب برای رول حرارتی نیز می گردد.

مزایای کاغذ حرارتی

  • این یک کاغذ ارزان است که بدون نیاز به جوهر و ریبون عملیات چاپ را انجام می دهد.
  • حرارت ایجاد شده از سمت دستگاه، نتیجه ای جز چاپ تصویر و متن واضح و شفاف ندارد.
  • سرعت چاپ در این کاغذ حرارتی بسیار بالاست.
  • تصاویر چاپ شده بر روی کاغذ حرارتی نسبت به دیگر چاپ ها تمیز تر و با کیفیت تر است.
  • امکان گیر کردن حین چاپ به حد صفر کاهش می یابد.
  • با هزینه بسیار پایین قابل انجام شدن می باشد.
  • ماندگاری این چاپ چون با استفاده از حرارت انجام می شود، با دوام تر نسبت به چاپ با جوهر است.
  • فرآیند چاپ حرارتی نسبت به چاپ های دیگر بسیار بی سرو صدا تر می باشد که همین موضوع سبب می شود تا چاپ با حجم بالا لذت بخش باشد.

اندازه کاغذ پرینترهای حرارتی

کاغذ پرینترهای حرارتی در سه سایز مختلف در بازار موجودند که انواع آن ها به شرح زیر است.

  • کاغذ حرارتی 54 میلیمتری: این کاغذ مناسب برای استفاده در پوز های بانکی و ترازوهای دیجیتالی است.
  • کاغذ حرارتی 57 میلیمتری: عمده استفاده ی آن برای صندوق فروشگاهی ecr و پرینتر ترازو می باشد.
  • کاغذ حرارتی 80 میلیمتری: معروف با نام رول کاغذی 8 سانتی متری نیز هست. کاربرد این کاغذ برای فیش پرینتر فروشگاه هاست.

توجه داشته باشید که در هنگام خرید به طول، عرض، قطر بیرونی و قطر درونی رول حرارتی توجه داشته باشید و کاغذ را متناسب با دستگاه خود انتخاب نمایید.

کاغذ حرارتی

حتما بخوانید : فروش عمده کاغذ رول حرارتی

کاغذ حرارتی هانسول کره چه نوع کاغذی است؟

در بین انواع کاغذ حرارتی های نام برده شده، برند های مختلفی در این زمینه موفق شده اند که انواع این محصولات را به بازار عرضه کنند. در این بین به یکی از بهترین آن ها اشاره خواهیم کرد که به هانسول کره معروف است.

کاغذ های هانسول کره از لحاظ ماندگاری 3 سال ضمانت دارد. سیستم کاغذ هانسول بر اساس spray بوده و به صورت یکنواخت بر روی کاغذ است که در ماندگاری و اثر بخشی بر روی کاغذبسیار تأثیر گذار می باشد.

کیفیت در این کاغذ بسیار بالاست که مانع از رسیدن آسیب به هد پرینتر ها می گردد. این کاغذ با گرماژ 55 گرم است و بیس کاغذ از بهترین کاغذ هاست.

کاغذ حرارتی هانسول کره هیچ گاه قابل مقایسه با برند های ایرانی و چینی نیست بنابراین اگر به دنبال یک چاپ عالی با ماندگاری بالایی هستید، این مدل محصولات را خرید نمایید.

انواع رول حرارتی هانسول کره

انواع رول حرارتی هانسول کره شامل: کاغذ حرارتی هانسول 80 میلیمتر کره ای، کاغذ حرارتی 80 میلیمتری، رول کاغذ حرارتی 57 میلیمتری و رول کاغذ حرارتی 54 میلیمتری می باشد.

  • کاغذ حرارتی هانسول 80 میلیمتر کره ای: یکی از بهتین و ماندگار ترین کاغذ، کاغذ حرارتی هانسول کره 80 میلیمتر کره ای است که وضوح بسیار بالایی در کیفیت چاپ دارد. این کاغذ با عرض 80 میلیمتر و طول 55 متر به فروش می رسد که فروش آن هم به صورت تک و عمده می باشد. بسته بندی این محصول به صورت رولی بده که در هر بسته بندی 50 عدد قرار گرفته و وزن هر رول 58 گرم می باشد.
    رنگ این محصول سفید است ولی با قرار گرفتن در برابر حرارت، کاغذ تغییر رنگ داده و عملیات چاپ صورت می پذیرد. این رول حرارتی که از نوع مرغوب ترین می باشد، مانع از آسیب دیدن هد چاپگر و یا دستگاه پرینتر خواهد شد. پس اگر به دنبال یک چاپ با کیفیت و ارزان هستید، می توانید این نمونه کالا ها را تهیه کنید.
  • کاغذ حرارتی 80 میلیمتری: این کاغذ هانسول کره کاملاً صاف و بدون پرز است و از طول 55 میلیمتر و عرض 80 میلیمتر بهره می برد. استفاده از این محصول برای پرینتر حرارتی یا فیش پرینتر فروشگاهی مناسب شده که می خواهند اطلاعات را دریافت و چاپ نمایند.
    تشکیل این رول حرارتی هانسول کره از بهترین مواد سبب شده تا در زمان قرار گرفتن در دستگاه، به هد پرینتر آسیبی وارد نسازد. همچنین بدون نیاز به استفاده از جوهر و یا ریبون قادر به چاپ متن و تصویر با استفاده از حرارت می باشد.

کاغذ حرارتی هانسول کره 80 میلیمتری

  • رول کاغذ حرارتی 57 میلیمتری: متراژ برای این کاغذ حرارتی هانسول کره، 25 میلیمتر است که با طول 57 میلیمتر عمده استفاده ی آن برای ترازوی دیجیتالی، پوز های بانکی و صندوق های فروشگاهی می باشد. این محصول ساخت کشور کره یکی از باکیفیت ترین کاغذ هاست که بدون نیاز به استفاده از جوهر قادر است تا با قرار گرفتن در دمای بالا، چاپ متن و تصویر را انجام دهد.
    این رول صاف و بدون پرز بوده که برای حرکت راحت در پرینتر می باشد. با استفاده از این نوع کاغذ قادر خواهید بود تا چاپ پررنگ تر و شفاف تری را در پیش داشته باشید.
  • رول کاغذ حرارتی 54 میلیمتری: این رول کاغذ حرارتی هانسول با استفاده از طول 54 میلیمتر و عرض 25 میلیمتر مناسب شده برای پوز بانکی و چاپگر ترازوی دیجیتال که صاف و بدون پرز بوده و سبب حرکت راحت تر در دستگاه پرینتر خواهد شد. مصرف این محصول بدون نیاز به استفاده از جوهر و یا ریبون است و فرآیند چاپ را مبنی بر استفاده به حرارت قرار می دهد.

فروش عمده کاغذ رول حرارتی هانسول کره

مجموعه بزرگ لیبل لند از جمله مراکز فروش عمده کاغذ رول حرارتی هانسول کره می باشد که این محصولات را هم به صورت تک و هم به صورت عمده با مناسب ترین و رقابتی ترین قیمت به فروش می رساند. این مجموعه بزرگ که بیش از 10 سال سابقه ی درخشان در زمینه ی فروش انواع ریبون و لیبل را داشته، در نظر دارد تا با عرضه و فروش گروه دیگر از این محصولات از جمله کاغذ حرارتی، توانسته باشد خدمتی دیگر به کاربران نماید و بتواند یک گام نوع در صنعت فروش این محصولات ایجاد کند.

قیمت کاغذ حرارتی هانسول کره را از ما بخواهید! در نظر داشته ایم تا بتوانیم مسیری را توسعه دهیم که در آن تضمین قیمت همراه با تضمین کیفیت است.

کاغذ رول حرارتی هانسول کره

بهترین کاغذ حرارتی چه مشخصاتی دارد؟

چنانچه در نظر دارین تا قبل از خرید یک کاغذ حرارتی مناسب را بشناسید با ما همراه باشید.

یک رول حرارتی مناسب و با کیفیت، صاف و بدون پرز است و با داشتن ضخامت بسیار کم، سبب طولانی تر شدن عمر دستگاه شما خواهد شد. این کاغذ های با کیفیت علاوه بر داشتن یک کیفیت چاپ بالا با وضوح بسیار، از ماندگاری چاپ خوبی نیز برخوردارند.

نداشتن ضخامت استاندارد در کاغذ، موجب کنده شدن تیغه برش چاپگر و در نتیجه خراب شدن دستگاه خواهد شد.

نکته* در نظر داشته باشید نگهداری این کاغذ ها باید در محیط های خشک  خنک باشد تا ماندگاری چاپ افزایش یابد. قرار گیری آن مستقیماً در معرض نور خورشید نیز سبب می شود تا کارایی خود را از دست بدهند.