لیبل اموال شبرنگ

لیبل اموال شبرنگ

5/5 - (1 امتیاز)

همانطور که از نام لیبل اموال شبرنگ بر می آید، قادر است تا در شب و تاریکی، با ساطع کردن نور، براق به نظر برسد. برای ساخت این برچسب از متریال به خصوصی مانند فلورسنت و فسفر استفاده می شود. این لیبل ها در دو مدل وارد بازار شده اند که در مدل اول برچسب از استحکام بسیار خوبی برخوردار شده و به راحتی کنده و یا پاره نمی شود. در مدل دوم لیبل استحکام بالایی ندارد و به راحتی از سطوح جدا می گردد. این محصول در رنگ های قرمز، زرد، آبی، سفید، سبز، نارنجی، مشکی، صورتی، نقره ای، طلایی و .. موجود است و قادر به رفلکس نور در تاریکی بوده و به صورت براق نشان داده می شود.

امروزه این محصولات به یکی از پرکاربرد ترین اقلام مبدل شده اند که برای چاپ اطلاعات و طرح ها مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع با استفاده از این برچسب ها قادر هستید تا نام و کد محصول، بارکد، نام سازمان و … را بر روی کالا با 4 رنگ همزمان چاپ نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا توضیحات بیشتری راجع به لیبل اموال شبرنگ به شما بدهیم.

لیبل اموال شبرنگ برای چه مصارفی کاربرد دارد؟

  • محیط انبار
  • مصارف صنعتی
  • محیط های کارگاهی
  • محوطه باز کارخانه
  • کار های امنیتی
  • گارانتی اصالت کالا
  • اموال گردانی ادارات و سازمان‌‌ های بزرگ
  • پلاک سوم کامیون ها
  • علائم روی اتومبیل، کامیون و آمبولانس
  • برای رساندن پیغام اضطراری در نور کم

Property label شبرنگ را بهتر بشناسیم!

برچسب شبرنگ قدرت چسبندگی فوق العاده ای دارد! و به راحتی قابلیت نصب بر روی انواع سطح را داشته و با مقاومت خود در برابر حرارت، رطوبت و … یکی از ایده آل ترین محصولات شناخته می شود.

متون و تصویر چاپ شده بر روی آن به راحتی قابل پاک شدن نیست و در مقایسه با سایر لیبل ها، باید گفت که میزان میکرون بالایی دارد. این label شبرنگ به راحتی در نور کم دیده می شود. پس اگر بخواهیم یکی از آپشن های ویژه ی آن را بگوییم، باید به این مورد اشاره نماییم.

این محصول در نما و ظاهر شبیه به لیبل‌‌های کاغذی سلفونی بوده و علت سلفون کشی بر روی آن برای افزایش مقاومت و حفظ دوام نوشته بر روی آن است. همچنین می توانید عملیات چاپ بر روی آن را همزمان با 5 رنگ انجام دهید و بر روی انواع سطوح پلاستیکی، شیشه ای و فلزی بچسبانید. این لیبل در طیف های رنگی سفید، قرمز، زرد، آبی، سبز و … قرار گرفته که امکان سفارش را در ابعاد و طراحی های مختلف برای کاربر شامل شده است.

لیبل شبرنگ

چاپ لیبل شبرنگ

این محصول از نوع لیبل امنیتی است که پرکاربرد در صنایع مختلف می باشد. مقاومت بالای لیبل قابلیت استفاده را برای انواع محیط ها فراهم میکند و قابلیت چسباندن آن را بر روی انواع سطوح ممکن می سازد.

انواع چاپ لیبل شبرنگ به قرار زیر است:

  1. چاپ شبرنگ خرد شونده: مشخصات شبرنگ خرد شونده به این صورت است که به راحی کنده نمی شود و در صورت کنده شدن خرد می گردد. این چاپ معمولاً برای لیبل اموال کاربرد دارد.
  2. چاپ شبرنگ معمولی: این مدل نیز دقیقاً همانند مدل خرد شونده است با این تفاوت که هنگام جدا شدن از سطوح به صورت یک تکه کنده می شود. تفاوت بعدی آن نیز این است که از قدرت چسبندگی بیشتری نسبت به مدل قبلی برخوردار است.

از این محصول در صنایعی از جمله کارخانجات، انبارها، علائم روی آمبولانس‌، مکان های کم نور، علایم ایمنی و … استفاده می شود.

لمینت label شبرنگ چیست؟

برای افزایش مقاومت label شبرنگ، آن را لمینت می کنند. در این روش با بکار گیری دستگاه های مخصوص، لایه ای به نام محافظ بر روی برچسب قرار می دهند تا دوام آن به شکل قابل توجهی افزایش یابد. همچنین این روش سبب می شود تا رنگ ها در چاپ به شکل بهتری نشان دادن شوند و زیبایی چند برابر گردد.

از مزیت هایی که این روش دارد می توان موارد زیر را بیان کرد:

  • جلوگیری از پاره شدن، چروک شدن و لوله شدن
  • مانع از تغییر رنگ برچسب
  • جلوگیری از قرار گیری لکه یا سیاهی
  • دارای خاصیت ضد خش
  • سطح لیبل، دچار چربی نمی شود.
  • مقاوم در برابر عوامل بسیار از جمله: باد، باران، سرما، گرما و …

لیبل شبرنگ معمولی

  1. لمینت برچسب پس از چاپ، به انواع سرد و مات، سرد و براق، گرم و مات و گرم و براق تقسیم می شود.
  2. لمینت سرد و مات: دارای ضخامت کم بوده و به راحتی قابلیت خم شوندگی دارد و قادر است تا نور را منعکس کند. این لمینت به حرارت نیازی نداشته و با استفاده از دستگاه پرس قابل انجام شدن می باشد.
  3. لمینت سرد و براق: در این مدل نیز نیازی به حرارت نیست و چون از نوع لمینت براق است در نتیجه با داشتن زیبایی خیره کننده مورد استفاده برای برچسب های تزیینی است.
  4. لمینت گرم و مات: با ساطع کردن نور، تصویر را با وضوح بالایی نمایش می دهد و برای برچسب های بزرگ کارایی دارد. این لمینت با استفاده از دستگاه های بزرگ و مخصوص حرارتی کاربرد دارد.
  5. لمینت گرم و براق: مناسب برای دستگاه های مخصوص حرارتی بوده و کمتر مورد توجه است.

برش و نصب چاپ شبرنگ

دستگاه برش لیبل شبرنگ، کاتر پلاتر، به صورت دیجیتالی قادر به ترسیم و برش طرح های مورد نظر است. این دستگاه قابلیت اتصال به نرم افزار های طراحی و برش را داشته و با ارسال طرح و برش به دستگاه، دستورات مبنی بر طراحی و برش، با دقت بالایی انجام می شود. در حال حاضر به این دستگاه، قابلیت طراحی با چند رنگ نیز داده شده است.

بافت و ساختار لیبل شبرنگ، زنبوری است بنابراین جای نگرانی برای حبابی شکل شدن برچسب در زمان چسبیدن نیست. label در مدل خورد شونده به صورت تکه تکه کنده می شود ولی در مدل معمولی، به راحتی به صورت یکجا جدا می شود. نکته مهم و قابل ذکر این است که این محصولات بعد از کنده شدن قابل استفاده نیستند.

قیمت لیبل اموال شبرنگ

در بررسی قیمت این محصول می توان اینگونه ارزیابی کرد که این برچسب شبرنگ، بدلیل هزینه کم، دیده شدن در نور کم و تاریکی، قابلیت چاپ در ابعاد و سایز های مختلف و ماندگاری بالا در محیط ها مختلف یکی از مقرون به صرفه ترین لیبل است که مجموعه بزرگ لیبل لند با داشتن این محصول و عرضه آن با بهترین قیمت یکی از بهترین فروشگاه ها در زمینه ی خرید و فروش این محصولات و سایر لیبل و ریبون موجود در بازار می باشد.

برای ارتباط با این مجموعه می توانید هم به صورت تلفنی، هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری اقدام نمایید.

حتما بخوانید : مرکز فروش لیبل در تهران