برچسب اموال بارکد دار

هر آنچه باید درباره برچسب اموال بارکد دار بدانید

5/5 - (1 امتیاز)

هر آنچه باید درباره برچسب اموال بارکد دار بدانید، ما در این مقاله برایتان ارائه می دهیم، پس همراه ما باشید. برچسب اموال بارکد دار برای مدیریت موجودی و اموال یک شرکت و یا سازمان است. شرکت و یا صنایع بزرگ، بر روی داراییشان، شماره سریال و یا بارکد هایی را نصب می کنند تا کار پیگیری آن ها را راحت تر سازند. در واقع وجود چنین قابلیتی این امکان را برای آن ها میسر می سازد تا در صورت گم شدن این اقلام، بتوان به راحتی آن ها را یافت. وجود لیبل اموال در ابعاد و رنگ های مختلف، راحتی انتخاب را برای خریداران به همراه داشته است. شما می توانید با توجه به کسب و کارتان و مطابق با نیاز خود، آن ها را انتخاب نمایید. به همین منظور در نظر داشه ایم تا مقاله ای را مهیا سازیم تا هر آنچه باید درباره برچسب اموال بارکد دار بدانید، مطرح سازیم.

مزیت برچسب اموال بارکد دار

چنانچه برچسب اموال شما دارای بارکد باشد، این بارکد های بدون خط، اقدام به ثبت اطلاعات می نمایند. بدین منظور که از طریق دستگاه هندهلد انجام می شود. اگر شما هم در موسسات آموزشی و یا مشاغلی مشغول به فعالیت هستید که اموال فیزیکی آن ها دارای موجودی وسیعی است، در جهت حفظ و نگهداری آن نیاز است تا بر رویشان لیبل های اموال بارکد دار را قرار دهید.

ثبت اطلاعات به روش دستی، کاری زمان بر و دشوار است در صورتیکه دستگاه های هندهلد به راحتی می توانند کار رمزگشایی این بارکد ها را در چند صدم ثانیه انجام داده و آن ها را برای اهداف ردیابی و نگهداری با پایگاه داده مقایسه می نمایند.

در واقع مزیت برچسب اموال بارکد دار این است که این اجازه را به شما می دهد تا ابزار و تجهیزات سازمانتان را پیگیری کنید تا چنانچه موقعیت مکانی آن ها تغییر یافته، اطلاع یابید. همچنین می توانند موجوردی این اموال را همه روزهای سال چک نمایند.

با اسکن بارکد این لیبل ها که بر روی دستگاه ها قرار گرفته، می توان از وضعیت تجهیزات اعم از تعمیرات دستگاه اطلاع یافت تا مانع از خرابی دستگاه شد. همچنین می توان با استفاده از این روش اطلاعات مربوط به گارانتی را بدست آورد.

برچسب بارکد دار

لیبل اموال بارکددار با کاربرد زیاد

لیبل اموال بارکددار مناسب برای استفاده در کسب و کارهای مختلف است که بسیاری از صنایع کوچک و بزرگ می توانند از این برچسب ها نهایت استفاده را ببرند.

ادارات دولتی و سازمان هایی نظیر انبارداری ها، خدمات درمانی، آموزش و پرورش، خدمات شهری و … از مشاغل پرمصرف برچسب اموال هستند.

انباردار ها از برچسب اموال بارکد دار به منظور کنترل فهرست موجودی خود و مدیریت کلی بر گردش کار استفاده می کنند. در خدمات درمانی، این اقلام در جهت نظارت بر تجهیزات بیمارستانی و وسایل پزشکی استفاده می شود.

آموزش و پروش اعم از دانشگاه ها، مدارس و … از این label برای پیگیری وسایل و تجهیزاتی مثل تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر و … استفاده می نمایند.

در خدمت شهری نیز کاربرد این برچسب مستحکم برای کد گذاری تجهیزات و ابزارها، بررسی مصرف مشترکین و همچنین مقابله با شرایط جوی در سازمان آب و برق و گاز قابل استفاده است.

حتما بخوانید : خرید برچسب اموال به صورت عمده

انواع برچسب اموال بارکد دار را بشناسیم:

انواع برچسب اموال بارکد دار را می توان به دو نوع بارکد 39 و 128 تقسیم بندی کرد.

  • بارکد 39 را بارکد تک بعدی نیز می نامند. این بارکد از ارقام و حروف الفبا تشکیل شده است. در این اموال بارکد دار از 7 علامت بخصوص استفاده می شود.
  • بارکد 128: با این بارکد می توان از 128 کاراکتر ASCII استفاده کرد. این کد دقیق است و از خطا کمتری در زمان اسکن کردن برخوردار می باشد.

لیبل اموال QR کد: اسکن این کد ها با استفاده از گوشی فراهم می شود. QR کد با داشتن قابلیت ذخیره سازی اطلاعات بیشتر، در محیطی مربعی با قرار گیری الگوهای کوچک سیاه شکل گرفته اند.

لیبل اموال با RFID: این نوع لیبل ها از امواج رادیویی برای انتقال داده ها استفاده می نمایند و برخلاف سایر بارکد ها، نیازی به گرفتن دقیق دستگاه بر روی بارکد نمی باشد.

برچسب اموال

نکات لازم قبل استفاده از این لیبل

  • برای اطمینان از قرار گیری خوب برچسب بر روی سطوح باید به نکاتی توجه نمایید از جمله اینکه:
  • محلی که میخواهید برچسب را قرار دهید، باید عاری از هر نوع آلودگی باشد.
  • زمانیکه می خواهید این برچسب ها را نصب کنید، باید با فشار زیاد و محکم روی محل مورد نظر قرار گیرد. بیشترین قدرت چسبندگی چسب ها، 72 ساعت بعد است.
  • دمای مورد نیاز برای نگهداری لیبل ها 72 درجه است. رطوبت هم باید در محیط 50 درصد باشد.

در واقع برچسب اموال بارکد دار باید اطلاعات مورد نیاز درباره ی محصول را به مشتری ارائه دهد. چرا که هدف کاربر در استفاده از این اقلام برای کنترل و نظارت بر موجودی کالای خود است.

چنانچه نیاز به مشاوره در خصوص خرید این لیبل ها را دارید، از مجموعه لیبل لند، مشاوره دریافت نمایید. این فروشگاه در جهت هدف تأمین نیاز کاربران اقدام به مشاوره رایگان و ارائه راهنمایی های لازم قبل از خرید کرده است. برای ارتباط با این مجموعه می توانید با استفاده از شماره تلفن های قرار داده شده در سایت www.labellandco.ir  تماس بگیرد. تمامی کارشناسان حاذق در این مجموعه، با اطلاعات کامل و دقیق در خصوص این محصولات و سایر لیبل و ریبون می توانند شما را در انتخاب درست همیاری نمایند.