خرید برچسب اموال به صورت عمده

خرید برچسب اموال به صورت عمده

5/5 - (1 امتیاز)

شاید برای محیط های صنعتی و تولیدی خود و یا سازمان و مراکز اداری بزرگ و کوچک، نیاز به خرید برچسب اموال به صورت عمده داشته باشید. بنابراین به دنبال یک فروشگاه مطمئن می گردید تا با خیال آسوده و راحت سفارش خود را ثبت کنید، ما به شما فروشگاه لیبل لند را معرفی می کنیم. این مجموعه در زمینه عرضه و توزیع انواع لیبل و ریبون در یک دهه اخیر مشغول به فعالیت است و از همان ابتدا در نظر داشته و دارد تا بتواند این برچسب ها را با بهترین و مناسب ترین قیمت در دسترس کاربران قرار دهد. برای آشنایی بیشتر با این مجموعه می توانید به وب سایت labellandco.ir مراجعه کنید و یا با شماره های قرار داده شده در سایت لیبل لند تماس بگیرید.

قبل از خرید برچسب اموال به صورت عمده و پرداخت مبلغ، ابتدا بهتر است که شناخت کلی از این اقلام را بدست آورید تا هم با ویژگی ها و مشخصات لیبل اموال آشنا شوید و هم مناسب با کسب و کار خود مدل مناسب آن را انتخاب کنید.

با ویژگی برچسب اموال آشنا شویم!

هر سازمان و یا صنعتی نیاز دارد تا موجودیش را مدیریت کند! ولی چه راهکار ساده و دقیقی بهتر از برچسب اموال سراغ دارید؟! این برچسب ها سریع ترین و راحت ترین وسیله برای پیگیری اموال شرکت هستند. به این صورت که با چسباندن آن ها بر روی کالا و یا محصولات در حال فروش، کار پیگیری راحت می شود، چرا که اغلب دارای بارکد هایی هستند که شمارش اموال را به راحت ترین شکل ممکن برقرار می سازد.

نکته قابل توجه در این برچسب ها، قدرت چسبندگی فوق العاده آنهاست. ضخامت آن ها نیز جلوه نمایی می کند به طوریکه با همین ضخامت بالا و قدرت چسبندگی زیاد هرگز نمی توان آنها را از روی سطح جدا کرد و همین ویژگی بر امنیتی بودن آن بیش از پیش می افزاید.

فرایند بررسی و رصد کردن اموال سازمان با لیبل اموال و آمار بالا در چاپ برچسب اموال برای سازمان، ادارات بزرگ و … نشان دهنده ی اهمیت بالای این محصول است. قرار گرفتن این اقلام بر روی محصولات امکان سرقت رفتن آن ها را به حد صفر کاهش می دهد. در واقع با خرید این لیبل ها هزینه نظارت خود را کاهش دهید و مدیریت امور داخلی را آسان نمایید.

بر روی این label، اغلب بارکد و لوگو قرار می گیرد. البته باید گفت که هر اطلاعاتی که بر روی آن درج می شود فقط مختص به همان سازمان می باشد. زمانی که اموال شما دزدیده و یا تعویض شود، از طریق اسکن ساده بارکد این لیبلها می توان کار پیگیری را انجام داد. بنابراین در صورت گم شدن نیز به راحتی به مالکان باز می گردند. وجود این کالا در ابعاد و رنگ های مختلف، سبب انجام انبار گردانی با دقت بیشتری شده است. برای استفاده از آن ها در سازمان نیازی به چسباندنشان بر روی تمامی محصولات نخواهد بود. بلکه می توانید تنها از برای آن دسته از اموالی که پیگیری و نظارت آن ها برای شما مهم است، انجام دهید.

حتما بخوانید: لیبل اموال چیست؟

لیبل امنیتی

همانطور که گفته شد ضخامت و چسبندگی این محصولات بسیار بالاست به طوریکه بر روی هر سطح هموار و ناهمواری به راحتی چسبیده می شود. همین مشخصه باعث شده تا به سختی از روی سطوح جدا شود و حتی درصورت جدا شدن نیز تکه تکه و یا خرد گردد. حتی به راحتی می توانید از برچسب اموال بر روی سطح روغنی نیز استفاده کنید بدون اینکه نگران از دست رفتن خاصیت چسبندگی آن شوید!

کیفیت و ماندگاری چاپ بر روی Property label بسیار بالاست که برای چاپ بر روی ان نیاز است که از ریبون رزین و سوپر رزین استفاده نمایید. از این محصول در دماهای بسیار بالا نیز می توانید استفاده کنید بدون اینکه مشکلی برایشان به وجود بیابید.

آیا واقعاً نیاز است که از لیبل اموال استفاده کنیم؟

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، اگر شرکت و یا سازمان بزرگ اداری افتتاح کرده اید و یا کار می کنید که اموال و یا کالاهای مهم و گران قیمتی در آن حا قرار دارد و نیاز به بررسی و موجودیت روزانه دارند، راه حل ساده استفاده از لیبل اموال می باشد. این محصول از سرقت جلوگیری، اموال را کنترل و ردگیری و اطلاعات را جمع آوری می کند. چسباندن آن ها بر روی محصولات به سارقان نشان می دهد که محصول متعلق به شماست و پیگیری می شود. پس در صورت سرقت رفتن نیز به راحتی با شناسایی سریع و ساده، دوباره کالا به شما بازگردانده خواهد شد.

ساخت این اقلام با استفاده از بادوام ترین متریال بوده لذا مقاومت آن ها قابل توجه است. استفاده از همین مواد مرغوب موجب شده تا از نظر چسبندگی قدرت بالایی داشته باشند و کندن آن ها از روی سطوح تقریباً غیر ممکن شود. پس خیالتان را راحت کنیم که این برچسبها بر روی اموال باقی می مانند و محصول شما در همه شرایط قابل شناسایی و بررسی است.

خرید برچسب اموال این قابلیت را برای شما به وجود می آورد تا بر موجودی کالای خود تسلط داشته باشید و هر زمان که خواستید موجودی تعداد کالاهای خود را بدانید. با این وسیله، دیگر نیازی به شمارش دستی و احتمال خطاهایی که در این روش وجود دارد، نخواهد بود. قابلیت مهم دیگر این محصول، این است که وضعیت کنونی کالا را از نظر تعمیر و نگهداری برای شما روشن می سازد.

حتما بخوانید: لیبل اموال شبرنگ

برچسب امنیتی

بهترین مکان برای چسباندن برچسب امنیتی

بسیاری از افراد بر این باورند که چسباندن برچسب امنیتی بر روی کالا باید بدور از چشم باشد. ولی این باور کاملاً اشتباست چرا که باید جلوی دید باشد تا سارقان با مشاهده از سرقت کالا منصزف شوند. در اینجا لیستی از محصولاتی را که می خواهید از Property label بر روی آن استفاده کنید، تهیه کرده ایم تا با چسباندن label بر روی دستگاه، از سرقت آن جلوگیری کنید.

  • تجهیزات اداری: دستگاه هایی مثل فکس، ماشین تحریر و فتوکپی بهتر است که Property label در سمت راست و نزدیک به پشت وسیله قرار بگیرد.
  • ابزار و ماشین آلات: برای این تجهیزات، بهترین مکان جایی است که لیبل بدور از حرارت و گرما باشد و یا در مجاورت با مواد چربی بالا نباشد.
  • کامپیوتر و لپ تاپ: برای کیس بهتر است در قسمت جلو، پشت و یا بالا و برای مانیتور نیز برچسب را قسمت پشت بچسبانید. در لپ تاپ، label را در زیر دستگاه قرار دهید.
  • مبلمان اداری: شامل کتابخانه، قفسه، مبل و صندلی و میز اداری است که بهتر است برای این کالا ها لیبل در پشت صندلی، تکیه گاه، سمت راست بالا یا وسط پشتی باشد.
  • لوازم آشپزخانه: برای این دستگاه ها بهتر است تا label در بالا سمت راست قرار بگیرد.

لیبل اموال

خرید برچسب اموال به صورت عمده و تک از لیبل لند

خرید برچسب اموال به صورت عمده و تک از لیبل لند ممکن شده است. این محصولات با داشتن قدرت چسبندگی بالا، انعطاف پذیری، قابلیت نصب بر روی انواع سطوح، قابلیت تحمل حرارت بسیار زیاد تا 280 درجه سانتی گراد و تهیه شده از جنس غیرقابل کپی، بهترین انتخاب برای شما خریداران عزیز در جهت حفظ امنیت موجودی کالاهایتان می باشد. می توانید به روش اینترنتی این محصولات را در سایت ثبت نمایید و یا اگر تمایل به خرید حضوری دارید، به صورت حضوری اقدام نمایید.

حتما بخوانید : قیمت برچسب اموال